Retourneren

 

Geld terug!

Als u niet tevreden bent met het product, kunt u het binnen 14 dagen ruilen of retourneren. De producten moeten in originele staat worden geretourneerd, inclusief labels en merkaanduidingen. Het product mag geen sporen van gebruik bevatten. We behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen af te wijzen als er vermoedens zijn dat de artikelen al zijn gebruikt of beschadigd zonder onze schuld. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het retourneren.

Daarnaast dient de retourzending te worden vergezeld van een Track & Trace-code. U bent altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Wat zijn de uitzonderingen op retournering?

U begrijpt waarschijnlijk dat de volgende artikelen niet kunnen worden geretourneerd: Software waarvan de verzegeling is verbroken. Gedragen kleding: U kunt bijvoorbeeld geen nieuw badpak retourneren na een dag op het strand; Waardebonnen, cadeaubonnen en kortingsbonnen. Zelfs als ze nog niet zijn gebruikt; Cartridges en toners waarvan de bescherming en folie zijn verwijderd. Vastzittende screenprotectors. Deze zijn bedoeld om schokken en stoten op te vangen. Beschadigde screenprotectors vallen onder normale slijtage. Beschadigde artikelen.

Kunt u het product thuis uitproberen? Ja, u kunt het product uitproberen zoals u dat in een winkel zou doen.

Bevalt het product u? Dan kunt u het retourneren. Het is belangrijk dat u het product in originele staat en in de originele verpakking retourneert. Op die manier kunnen we ook anderen blij maken.

Zodra we uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen en deze volledig voldoen aan onze eisen, zullen we het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening terugstorten.

Neem alstublieft contact met ons op en vermeld de reden van retournering.

Ongeacht de reden heeft u het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.

Wat moet ik doen als mijn product defect is aangekomen? Als uw product defect is of niet naar behoren functioneert, stuur ons dan een foto of een korte video van de schade naar info@ricasa.nl, en wij sturen u een gratis vervangend artikel. U hoeft het beschadigde artikel niet naar ons terug te sturen. Eenvoudig retourneren in vier stappen:

 

Stap 1: Stuur ons een e-mail met het ordernummer en de reden van retournering.

Stap 2: Vul het retourformulier in (we sturen het naar u via e-mail).

Stap 3: Stuur het pakket terug (Let op: de verzendkosten zijn voor uw eigen rekening) via een PostNL-punt bij u in de buurt.

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier naar het volgende adres:

Zorg ervoor dat u het pakket voorziet van een Track & Trace-code.

Stap 4: Ontvang het aankoopbedrag op uw bankrekening.